Har varit på 3D-bio för första gången! :O

Idag så for jag till Norrköping för att gå på bio. Och ingen vilken bio som helst utan i 3D. Har länge velat se en 3D-film men det har ju inte hunnit bli av förut, när jag skulle se Avatar så hade jag inga pengar....jättetråkigt ju! Men nu så har jag äntligen fått uppleva den.

Den utvalda filmen blev.....*trumvirvel* Draktränaren!

Okej, jag vet nog vad ni tänker, att jag är på tok för gammal för att se en sån film, men nej...det är jag inte alls :P. Om ni tycker jag är barnslig, så kan jag säga att jag vartfall har roligare än er. :)

Jag gillade filmen faktiskt, välgjord och så handlade den om drakar...och vilka söta drakar också! De var allihopa urgulliga. Ja. förutom den den röda draken...den såg bara löjlig ut tyvärr. Den svarta draken tyckte jag påminde om en katt. Och jag skrattade faktiskt en hel del.


Så söt! Skulle vara så kul att ha en egen :D

Men 3D-effekterna var lite läskiga. I början av filmen så visades en boll som studsade....och det kändes som den studsade RAKT PÅ MIG! Jag duckade, feg som jag var. :P
Men allra häftigast var faktiskt när bara aska singlande ner från skyn...det kändes nog mest verkligt av allt. Simpelt, men effektfullt. :)

Ett annat plus var att man fick helfula glasögon att ha på sig. Haha, de var skitcoola. :P



Så här snygg blev jag i skitfula 3D-glasögon. :P

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!