Ny bloggdesign!

Jag hittade en helt underbar hemsida om bloggdesigner. Ray Templates hette den och hjälp vad snygga designer de kan göra. Jag är så avis! Jag vill också kunna göra något sånt, men tyvärr. :(

Vartfall så lånade jag en av deras designer, den som hette Notebook. Och jag gillar den väldigt mycket. Hoppas ni andra också är nöjda med hur det ser ut. :)

Jag hade ju tidigare fått en bloggdesign som tyvärr inte ville funka. Buää! Jag storgråter fortfarande för den designer är så mycket mig....men nej, den funkar inte fastän jag har suttit i timmar tillsammans med en webbdesigner vid min sida och försökt om och om igen. Notebook är vartfall det näst bästa, eller hur? :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!