Dille på vitt


Har just nu fått någon knäpp förkärlek för vitt. Allt ska vara vitt, vitt, vitt. Fast ja, det är ju skönt nu när det är så varmt ute. Undrar varför egentligen, att man kan råka fastna för en färg sådär. Ja hmm, får tänka lite på det.

Idag så har jag städat (!) och sen gick jag och träffa kompis...eller ja, vi råkade på varandra bara och beslöt oss för att umgås ett tag då vi inte setts på nån månad eller så. Vi gick och gunga i en park, åkte rutschkana och var allmänt barnsliga. Helkul faktiskt, ibland så behöver man få vara en unge igen och bara släppa loss. Vi passade också på att prata och berätta om det som hänt oss senaste tiden. Vi ska också träffas igen senare i veckan. Wii!

Ja, förutom det så har jag bränt mig på näsan. AJ! Jag hade solskyddsfaktor 50 (!) och ändå blev jag bränd. Inte rättvist. Jaja, allt här i livet kan inte bli perfekt.

Ska sova snart nu. Tjo!

2 kommentarer:

Unknown 5 juli 2010 kl. 22:17  

FINA Spegeln.. Eller jag menar fin klänning.. =P

Madeleine 6 juli 2010 kl. 18:05  

Haha. :P

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!