Film: Shrek fyra (haha!)

Har varit hela dagen med lillebror, vi hade en helmysig syskondag tillsammans. Sånt borde man göra oftare! Först så gick vi och hoppade i en hoppborg, det tyckte han var jättekul, och han skrattade mycket. Efter det så gick vi och svalkade oss i ett utomhusbad, doppade fötterna och skvätte vatten. Det är ju så varmt just nu, så man måste kyla ned sig lite då och då. Så skönt! :)

Efter det blev det kinamat, friterade kycklingbitar och stekta nudlar och allt sånt gott. Vi satt kanske i en timme och åt och hade det trevligt, det är ju så kul nu när han börjar bli större och verkligen får visa sin personlighet. Vi passade också på att köpa en present till en annan av mina bröder som snart fyller år. Köpte en röd/silvrig klocka till han. Vi får hoppas han gillar den.



Sen efter det var det dags för att gå på BIO! Och inte vilken film som helst, vi såg den fjärde Shrekfilmen. Faktiskt så var den rätt kul, man garvade nästan hela tiden. Jag gillade häxorna, lite smått elaka sådär, hehe. Också den nya versionen av Fiona var rolig. Fast visst, man tyckte lite synd om stackars Shrek. Dock tyckte jag att filmen kunde ha varit längre, för att få mera djup i historien, men det är ju en barnfilm. Det gick hemma vartfall hos min bror, då hans första kommentar efter filmen var "Kan vi se den igen?"
Han är så gullig han. :)

Ja, det var väl min dag idag. Imorgon ska jag försöka åka förbi IKEA, men vi får se hur det går med det. Men det har varit kul idag vartfall! Ha det bäst alla.

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!