Idag IKEA - Imorgon, lämna tillbaka en försenad film :P

IKEA! Mer behöver jag inte skriva. Jag älskar den här butiken, jag tror nog typ alla mina saker kommer från IKEA, från mitt fina vita köksbord till min härliga gröna ryamatta. Idag så köpte jag några småsaker till mitt hem, när man bor som jag gör så behövs det förvaring. Så det passade jag på och köpa, köpte också ett databord. JA!!! Nu slipper jag sitta vid köksbordet, som jag har gjort hittills. Helt underbart. :D

Vartfall, foton. Dock är de lite dåliga. :P



Nya databordet. Helt underbart att ha en plats för datorsakerna.

En tavla jag köpte, passar in i temat i mitt hem. :)

Nya vita korgar till min hatthylla. :D

Lådor till min bokhylla. :P

Ja, det är vad jag har gjort idag, Ja just det, vi åt på Max också...köpte en vegetarisk Fajita sallad. På senaste tiden så har det faktiskt bara blivit vegetariskt. Imorgon ska jag lämna tillbaka en film som jag såg igår...hade helt glömt bort den imorse. Men bra film vartfall, 9 hette den. Rekommenderas att se.

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!