Klart vatten :)


Här badade jag idag! :D

Har varit vid en sjö idag, mitt ute i ingenstans. Oh tjena trodde jag, en bondhålesjö...men blev glatt överraskad då det verkligen var vackert där. Och vattnet var så rent att man kunde se ända till botten, och fiskar och allt. Helt underbart. Enda nackdelen var att det var mycket kryp där.



Otroligt klart vatten där. :) Fast lite småläskigt att man kunde se bottnen på flera meters djup. :P


Vi fikade (haha, vilka svenskar vi är) bullar och kakor, drack en massa, kletade på oss en massa solkräm i sanden och flydde undan myggen. En helt vanlig dag på stranden alltså. Härligt. :) Dock så doppade jag bara mina ben då jag glömt min baddräkt hemma. Usch vad tråkigt. Men tur att man har en kort klänning med sig vartfall. :)
Men men, nu ska man dra. Ses!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!