Mitt i natten


Att man kan se normal ut när man har ont är ett under!

Och jag är fortfarande uppe. Kan absolut inte sova, har en så hemsk mensvärk, så nu sitter jag här och läser en del, lyssnar på musik och försöker slappna av. Inte funkar mina tabletter heller, de tar bara bort udden av smärtan när den brukar ta bort hela. Blä! Ja, vi får hoppas den lugnar ner sig snart, detta är inte kul! Man vill ju inte ens äta...kommer säkert gå ner en miljon kilo på tre dar, och jag som redan väger så lite. Plus alla jäkla humörsvängningar. Det började med att jag blev arg på min pojkväns kompis som jag aldrig träffat, sen så gick jag in på toan och började storgråta eftersom toapappret var slut, och alla såna löjliga saker.

När man låg och hade smärtor som värst så passade jag på och lägga mig med en värmedyna, lite gott té och choklad och såg Percy Jackson. Har velat se den länge. Var faktiskt rätt lik boken, mycket mera än andra filmer (Harry Potter tex, och Twilight...usch!) Jag gillade den faktiskt, och Medusa spelades otroligt bra. Enda klagomålet är, lite mera djup tack! Fast det är kanske för mycket begärt från en amerikansk film. Dock är böckerna väldigt bra, speciellt när Talia kommer med i bilden. (Uppmaning: LÄS LÄS LÄS :P)

Tidigare idag, då jag inte hade så ont, så tog jag en promenad och passade på att ta lite foton. Fick kanske en-två bra, eftersom jag skakade så mycket när jag böjde mig ner och sånt. Men detta är de bra vartfall.




Försöker lära mig detaljfotografering nu, tycker ni jag lyckas? :D

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!