Shoppat klänning :)


Idag vågade jag ta steget och köpte för första gången en rosa klänning! Hehe, det känns helskumt men samtidigt skönt att jag passar i något så här flickigt. :P Så detta är min tjugoförsta klänning och min första rosa. :) Är stolt över lilla mig. :D


Jag har också läst klart min nya bok Hundraåringen som steg ut genom fönstret och försvann. Jag älskar den boken! :D Är en helt underbart humor, påminner lite grann om Arto Paasilinna's böcker i humorn. Författaren har blandat humor med historia och helt sjuka grejer, vilket gör den helt underbar och man vet aldrig vad som händer näst. Jag gillar också huvudkarktären Allans personlighet, hans totala avsaknad av intresse för politik och hans underbara naivitet. Jag gillar. :D Rekommenderar den starkt!

1 kommentarer:

Unknown 9 juli 2010 kl. 16:15  

Klänningen var jättefin :) passar din hårfärg med :)

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!