Hemma igen :D

Varit borta ett par veckor, blandat annat varit på festival och sånt och nu äntligen kan jag säga att jag är riktigt hemma. Det känns så skönt. Så idag så har jag bara njutit och tagit det lugnt, ja det har ju också varit för varmt för att göra annat.
Så allt är frid och fröjd förutom att jag inte kan prata alls med min pojkvän på en vecka eller så...meh, det är jättetråkigt, eftersom vi pratar dagligen. Det kommer bli en lång vecka. Men nu så kommer det lite blandade bilder från festivalen Munken den 9-10 juni.


Oskar Lindros. Nej inte min typ av musik (Pop) och hans fans var alldeles för hysteriska. De lät hela bunten som om de alla fick en enda stor orgasm. Nej tack.


Satan takes a holiday. Metalband som jag aldrig hört förut, rätt bra faktiskt.


Nån blueskille som jag glömde namnet på så fort jag hörde det. Inget för mig, han var vresig och sur och rent ut sagt en idiot. Sådär musik också.


Louis Ottoson. Hon skrev egna låtar, typ blues och sånt. Efter ett par låtar så började jag faktiskt gilla dem. De kräver dock lite lyssning innan.


Veronica Maggio. Anledningen jag kom till den här festivalen! Lika bra live som på skivan...bättre faktiskt. Dock så är hennes sånger inte så lätta att sjunga med i, men publiken försökte. Jag är så glad Hultsfred ställdes in. (Eller, nja, men roligt för mig.)

Jag tog massvis med bilder, kanske visar några fler senare. Men det var en mycket trevlig festival, inte lika mycket stök som det har varit på andra festivaler jag varit på. Dock så var värmen något otroligt jobbigt, men ja, festivalarrangörer kan inte fixa allt. Längtar nu till nästa festival i Augusti. :D

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!