Värme kräver nya skor

Just nu så är det alldeles för varmt för att springa omkring i Converse...mina fötter ser ju ut som två jäkla ubåtar i den här värmen, så den senaste månaden har jag handlat nya skor...båda vita också..och väldigt väldigt väldigt flickiga. Men strunt samma, min stil, gillar ni inte den, kan ni gå. :P


Högklackat....lol jag kommer dö av skoskav, men de var skitsnygga. :P

Älskar Ballerinas :D

Så, nu äger jag totalt 5 par skor. Nån av dem borde passa i den här absolut mördande skoningslösa värmebölja som har drabbat mig!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!