Vart borta ett tag


Haft så mycket de senaste dagarna så jag har inte haft tid att skriva. Vilket suger hårt! Älskar ju att skriva här. Det har varit en massa pratande i telefon, skriva mejl till typ alla, betala räkningar, resor hit och dit...att vara vuxen helt enkelt...usch, det är jobbigt, men tyvärr nödvändigt.

Men men, idag så ska jag simma i sjön, tänkte försöka komma i form nu när man är på väg och bli frisk. Finns inget bättre än att simma...eller jo, det finns det, men på sommaren så är simning så skönt. :)

Men men, ska nu moffa mat. Ses :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!