Firade Dante idag. :)


Busig värre, eller hur? :P
Varit inne i stan idag och firade lilla söta Dante, som fyllde hela tre år idag! Han fick till och med välja tårta själv, en gul prinsesstårta fick han, hur gullig som helst...om man nu kan kalla tårtor gulliga. :P Presenterna han fick bestod av en tågbana i trä som han bara ÄLSKADE! och en gullig hund med stora ögon. Han blev jätteglad för de presenterna. :) Busig har han också varit idag, var i full gång hela dagen så på kvällen så fick han komma hem med mig så att de stackars vuxna ska få sig en liten ledig stund. Nu ligger han och susar så sött, och är helgullig. :)


Typ en sån här tårta fick han! :D

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!