Har sett nya Robin Hood.

Oki, kanske det inte var det bästa idéen att gå på bio när man har en feber och en otroligt svår förkylning, men jag ville så gärna. Så jag proppade mig själv full med medicin, åkte in till Norrköping och köpte en biljett till bion. Tills bion började så gick jag runt på stan och kollade litegrann på kläder. Hittade faktiskt ett par skor och en jacka (skitsnygga) för en struntsumma. Så jag blev väldigt glad över det. :)

Vid 6 tiden så började filmen, och ja, ärligt talat trodde jag att den skulle vara bra. Två bra huvudskådisar med. Och den var faktiskt bra, bra historia och bra skådespeleri. Och jag lyckades hålla mig vaken hela filmen...wii! Var ju så trött på grund av sjukdomen. Men det blev en tidig kväll igår, somnade nästan på en gång.

Men nu ska jag duscha, ha det bäst alla. :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!