Varm sommardag

Frukost: Te (Grönt krut heter tesorten), 3 limpsmörgåsar med saltgurka och leverpastej.
Tankar om att gå och lägga sig igen: 2
Vakenhet: Helvaken

Ja, nu är jag uppe i ottan...eller så är det vartfall för mig. Jag är nog en av de värsta sjusovarna i historien så därför är det jätteförvånade att jag gick upp innan elva. Ja ni hörde rätt, innan elva. Tänk vart är världen på väg. Jag låg kvar i sängen ändå och bara njöt av solskenet som sken in genom fönstren och tänkte hur vacker våran värld är ändå. Jag funderade också på om solen är lika vacker på andra planeter, till exempel Mars. Av någon anledning tror jag inte det, solen är nog förmodligen för nära eller för långt bort för att man ska kunna njuta av den. Tråkigt faktiskt. Men då är vi lyckliga, vi jordbor. Vi som lever på en sådan vacker värld, där solen är en njutning. :)

Jag har faktiskt tagit ett par bilder, där jag försökte skildra den skönhet som finns runt omkring oss. Nu sitter jag inte på min dator, men när jag gör det, så kan jag visa er dem. Men nu är det hög tid att njuta av min frukost och lyssna på fågelsången. Det är en lyx jag har, eftersom jag bor bara ett stenkast från skogen. :)

Ha en underbar dag alla!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!