Säljer barnvagnar....lol

Har just kommit hem från Eskilstuna och nu sitter jag och annonserar bort min lillebrors gamla barnvagn, hoppas verkligen den blir såld då den tar en massa utrymme i mitt förråd. Hade aldrig trott att jag skulle göra något sånt! Men nu är den ute på annons, på två ställen, Blocket och Fyndtorget. Hoppas jag får napp. Detta måste firas med Megadeth - Sweating Bullets och blåbärsmazariner, fick ju fyra stycken av pappa. Fick också en massa bröd, men det är bra, då slipper jag betala för det.


Jammiga blåbärsmazariner! :D

Idag så hade min äldsta lillebror sin studentsak också. Han var så glad och jag hoppas verkligen han har haft roligt. Jag fixade i ordning has rum på morgonen, la in blommor och hans presenter, så det blev lite av en överraskning när han kom hem. Dock var jag inte där och såg hans min, men jag hoppas han blir glad. :)


Mitt pysslande i hans rum. Nyplockade vårblommor och allt! Paketen innehåller kökssaker :)

Jag fixade också hans studentskylt, satte upp till sent igår och limmade ihop alla delar och hoppades den skulle hålla. Men resultatet blev lyckat även fast pinnen satt ihop med tejp och böner. :P Hans kommentar när han fick se den var obetalbar. "Haha, jag trodde ni skulle ta den när jag stod i duschen. Då hade jag aldrig kommit ut!" Seriöst, man borde ha bandat det. :P

Dock så är bilderna på min familj en privatsak, så tyvärr så kommer själva studentbilderna inte visas här. Men tro mig, han var väldigt glad! :)

1 kommentarer:

Unknown 13 juni 2010 kl. 19:23  

Du är en vardagsängel visste du det.. =) Om inte några andra ser det så är det deras förlust..

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!