På bra humör idag :D

Frukost: Jordgubbsjuice och 3 rostade bröd med ost.
Vakenhet: Typ helvaken
Tankar om att gå och lägga sig igen: 0

Jag vaknade upp på ett enormt bra humör idag, det känns verkligen som om jag kommer få en bra dag idag. :D Helt underbart. Jag känns också för att gå och simma, men tyvärr så har man ju mens så det går inte...fast man kanske kan dra iväg brodern iallafall. Och så kan man sitta på stranden och reta han när han tycker vattnet är för kallt...hehe, ja det ska jag göra. Nej då, jag är ingen retsticka inte. :P

Men då är det bara att försöka leta upp en bra strand, känner inte till området här runtomkring så bra, men någonstans så borde man kunna bada. Ha det skönt och slappa helt enkelt. Önska mig lycka till. :)

Lite nostalgi förresten. Riktigt somrigt faktiskt. :)

Ha det bäst alla! :D

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!