Till Eskilstuna idag

Japp nu sitter jag och packar för fullt. Har redan fyllt två väskor. :P Ska iväg till Eskilstuna och blir borta i åtta dar. Och vad ska jag göra där då? Jo en hel massa saker. Ska till exempel på födelsedagsfest hos min kompis, gå på bio med lillebror (har inte bestämt film ännu men det kommer!) göra en massa tråkiga allvarliga saker och se min äldsta bror ta studenten. Så en hel del blir det att se fram emot.

Förhoppningvis så får jag någon ordning på min sömn också. Jag blir ju inte trött på kvällarna, även fast jag stiger upp åtta på morgonen. Vad hände med mitt sjusovar-jag? :(

Men ska fortsätta packa nu. Ha det bäst alla! :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!