Förberedelser för min broders student

Idag så förbereder jag för min brors student, hade tänkt vara ledig imorgon och träffa kompisar och på lördag så tar han ju studenten, så det blir nu. Har varit och hämtat hans urfina studentskylt, som jag har valt. Valde en bild när han är typ två år och sitter på en gunghäst, gulligt faktiskt. Till det så blir det massa presenter och ballonger och sånt. Typiska studentsaker. Vi får hoppas han har kul. :)

Jag har också totalt glömt att skriva om min kompis Emelie som fyllde år den 6. Hon blev hela 21 år och när jag kom dit så fick jag veta att jag var den yngsta av alla där...jag var också den kortaste så kände mig verkligen liten. Men vi hade det trevligt, åt tårta och spelade TV-spel. Dock så var tårtan inte i min smak, men alla höjde den till skyarna så jag satt och höll god min. Ville ju inte såra min vän och han som hade gjort den. Dock så såg den fin ut. :P Min kompis blev också väldigt glad för min present, hon tyckte den var, med hennes ord "snygg". Bra val från mig alltså. Andra saker hon fick var ett halsband, en massa blommor och pengar.:)


Skålen jag köpte åt min kompis. Handgjord i ekologiskt glas, kommer från Spanien. Älskar ekologiskt! :)


Tyvärr så gillar hon inte att jag fotar henne och mina smygbilder blev inte så bra, så ni får tyvärr inte se henne födelsedagsfin...hehe kanske bäst det ändå, annars överlever jag nog inte. :P

Men nu ska jag äta svamppaj till lunch och njuta av solen. Ha det bäst alla! :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!