Musik och bad :D


Jag utanför Hageby. Det jag håller i handen är hjärtformade ballonger. :D

Idag så har jag varit på konsert och såg Alexander Rybak på Hageby. Han är faktiskt väldigt bra på scen, blev förvånad där faktiskt, en otrolig scennärvaro har han. Önskar jag kunde vara det, men men. Man kan ju inte få allt. En annan sak som förvånade mig var att han var kort...trodde han var längre. Hehe, ja där ser man. Men otroligt bra musik vartfall, jag stornjöt i fulla drag. :D Som den fotogalning jag är så hoppade jag också runt, trängdes och kivades för att få bra bilder att dela med här på bloggen. Jag lärde mig också hur zoomen funkar, så nu är jag underbart glad.
Dock så blev det massvis med suddiga bilder då han hoppade runt lika mycket som jag på scen. :P Men jag fick några bra.


Jag kan ta bra foton! Haha! :P Men visst ser han fokuserade ut här? :D

Förutom det så har jag idag tagit årets (!) första dopp, eftersom min mens nu är borta! (Oki, för den här gången då) Jag badade i Östersjön nu, normalt brukar jag bada i sjöar, men ville pröva nåt nytt. Ja, temperaturskillnaden är nåt nytt.
DET VAR ISKALLT! Men jag var ändå tvungen att doppa mig, så sagt och gjort, jag sprang och hoppade i det iskalla vattnet. Höll nästan på och få hjärtklappning, så kallt var det. Men väldigt uppfriskande ändå.
Så, idag, den 19 juni 2010, har jag tagit årets första dopp! :D


Stranden jag badade på.

Men nästa gång blir det en sjö tror jag. :P

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!