Mensmärtor. USCH!

Aj aj, nu har nog jag fått de absolut värsta menssmärtorna någonsin. Två veckor försenad och det är helt sjukt. Blöder som en gris också gör man. Vad ska en stackars tjej göra mot mens? Det är orättvist, killar lider inte alls på samma sätt. Tur att jag har te och värmekudde, annars så skulle jag sitta här och gråta.

Jaja, okej nu är vartfall min klagan över. Förutom att jag fått min mens så har det faktiskt varit en helt okej dag. Har umgåtts med min bror, vi gick en skön promenad på flera timmar i sommarvädret. Det börjar bli riktigt vackert nu, med en underbar mossig grönska. Älskar det. :)

Men nu ska jag tillbaka och njuta av mitt te och ett avsnitt av Scrubs. Ha en underbar natt allihopa!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!