Vad gör man om man får tråkigt? Inreder! :D

Hade skittråkigt nu på morgonen och kände verkligen inte ens för frukost. Så jag drog fram hammare och spik och började sätta upp mina tavlor, masker och sånt ovanför min fina säng. Nu börjar det faktiskt kännas hemtrevligt här, det ser ut precis som jag vill ha det! :D Eller ja, nästan i vartfall. Finns ju en del småfix kvar.


Ena tavlan köptes på loppis, är en karta över 1700-talets Europa. Den andra tavlan är ett lån. Ville inte råka förstöra den så den åkte upp på väggen. :)

Just nu sitter jag vartfall och äter frukost, fullkornsmackor med ost och så ett stort glas vatten till. Har också fönstret öppet så jag kan känna värmen från solen och höra fåglarna sjunga. Det är verkligen underbart det här. :)

Men nu måste jag kila, ska ut med min söta vovve. :) Ha det bäst alla!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!