Mår bättre nu :)


Jag sjuk. Och också en av de få bilder där jag har uppsatt hår.

Wii! Jag mår mycket bättre nu. Visst, jag är fortfarande sjuk men nu är det värsta över. Ingen feber, hosta som knappt märks och jag är inte så trött längre. Helt underbart! Nu kan man leva som folk igen. Har ju varit tråkigt, då jag varit så trött att jag inte ens orkat gå ut med min hund. Stackars liten, men det är tur att jag fick hjälp med det. Jag är så glad att jag är på bättringsvägen! :D

Och imorgon så blir det att åka iväg och träffa folk. Ska bli kul tycker jag. Har hört att ett antal ska rida också...hehe kan bli kul och se det där. :P Men kameran åker med, ska försöka ta bilder på hästarna. :)

Men nu ska jag se på någon film. Ha en underbar midsommar alla. :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!