Vardagssysslor

Har nu gjort en hel del massa vardagsysslor såsom städa, tvätta och handla mat...nu försöker jag också göra mat, hehe det kan bli kul. Om ni ser på nyheterna imorgon att någon har råkat bränna ner ett hus i Östergötland så är det förmodligen jag. Tyvärr så är det nödvändigt då man bor själv att laga mat, och jag är väl mer entusiastiskt än duktig. Men ibland så blir det ätbart. :)

Det bra med att man har tvättat är att nu kan man vartfall ha på sig det nya linnet man har. Och den är inte bara snygg att se på utan också skön. Känns nästan som jag är naken...haha. :P



Hmm, jag känner mig lite underlig nu, jag städar i märkeskläder. Men vad tycker ni? Visst är det snyggt? :P

2 kommentarer:

Unknown 13 juni 2010 kl. 19:20  

Det passar dig... =)

Madeleine 14 juni 2010 kl. 14:56  

Tack, jag gillade den väldigt mycket. :)

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!