Lillebror fyllde 14!


Gräddtårtan jag gjorde! :D

Idag så firade jag min lillebror som fyller 14. Medans han var i skolan så passade jag på att göra en Svensk Gräddtårta med mycket jordgubbar och grädde, samt städade och slog in hans present. Han är ju lite nyfiken så väntade med allt till sista stund, så var ju lite stressigt på förmiddagen, men resultatet blev lyckat. Efter han kommit hem så fick han sin present, en jättefin lila tröja. Och sen så åt vi tårta. Jag tog en bit medans han tog hela 3(!) bitar. Det måste vara ett gott betyg. :P

Och ja, eftersom det var tisdag och vi bor i en håla, så fanns det inte så mycket att göra, så att fira det ännu mer på nåt sätt, så fick han välja middag (Tacos valde han. Älskar mexikanskt mat!) och så hyrde vi en film. Så satt vi och drog för gardinerna och hade en rolig syskonstund.


Min lillebrors present. Lila tröja med ränder. :) Han blev väldigt glad för den!

Underbart väder i dag också! :D
Ja, det var väl min dag i kort. :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!