Sjuk :(


Frukost: Te och sur yoghurt
Vakenhet: Halvdöd
Tankar om att gå och lägga sig igen: 3 miljoner

Usch, nu är jag inte alls glad. Jag har gått och blivit sjuk. Ont i halsen, huvudvärk, illamående och jag vet inte vad. Kul är det vartfall INTE. Nu är min bror borta och köper lite allt möjligt så att livet blir bedrägligt. Förhoppningsvis så piggnar jag till också. Jag vill inte vara sjuk, inte nu. Det är så tråkigt.

Men nu tänker jag gå och duscha, hoppas ni andra kommer ha ett bra dag då ni är friska och mår bra.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!