Slappat :)


Ny egobild. Visst är jag söt? :P Hehe! :D

Idag har det varit så härligt väder, inte för varmt och inte för kallt så jag har bara suttit och tagit det lugnt hela dagen. Såååå skönt att få varva ner och koppla av, speciellt med en bra bok, choklad och ett glas iskallt vatten. En värmekudde på magen också för att mildra menssmärtorna,ni som läser här vet att jag klagade enormt över det igår, men nu är det värsta över vartfall. Brukar ju alltid vara första dagen som är värst för mig. Dock så börjar man få slut på bindor då det är en väldigt riklig mens jag har just nu, så måste handla mera imorgon.

Jag bara måste rekommendera boken jag har läst, den heter Temeraire, Örnarnas Triumf, och är skriven av en amerikanska som heter Naomi Novik. Detta är den femte delen av serien, och jag fullkomligt avgudar den. Den blandar två ämnen som jag verkligen gillar, historia och fantasy. Rekommenderas starkt!

Men nu sötnosar ska jag gå och duscha, och samtidigt spela Lyriel på hög volym! Om ni inte har hört om Lyriel, skäms på er, helt underbar folkmetal. Från Tyskland också om jag inte minns fel.
Detta är en av mina favoritsånger av dem!

1 kommentarer:

Anonym 15 juni 2010 kl. 15:25  

Väldigt söt. :)

L

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!