19 februari - Karaktär: Jeanstjej



Japp, nu har jag helt och hållet bytt stil för en kväll. Rosa skjorta, jeans, och hår uppsatt i en hög fluffig tofs...hehe, jag känner inte ens igen mig själv. Tror ingen annan kommer göra det heller. :P
Nu kanske ni undrar varför jag gjorde detta? Jo, jag ska på fest snart, och tänkte se hur lång tid det går innan nån känner igen mig. :P Plus så är det kul med omväxling. :)



Jag hat förresten brutit mitt löfte att köpa nytt. Kunde inte avhålla mig att köpa ljus från Lagerhaus...så jäkla fina var de, att jag var tvungen att köpa det. Lite våraktigt nu så här i vintertider.

Men, nu ska jag gå ut med vovven. Ha det!

2 kommentarer:

3 Foot Gnome HQ 20 februari 2011 kl. 11:31  

You look really nice still. :)

I would still know you, and say you are cute. :D

It suits you, in a different way to your normal style. :)

3 Foot Gnome HQ 20 februari 2011 kl. 11:32  
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!