Äppelkaka och Te

Har haft en jäkla kul dag, som ni såg på mitt tidigare inlägg så har jag handlat kläder (aj min ekonomi), sen så var jag hemma hos mamma en stund, busade med lillebrodern och väntade på att hon skulle komma hem. Det är faktiskt avslappnade att hälsa på familjen då och då. :)

Efteråt så stack jag till skolan för lite finslipning på ett par saker jag skriver på, och där stötte jag på Kristin, som bjöd med mig hem till Emma för att dricka te. Aldrig att jag tackar nej till te, speciellt inte när både Kristin och Emma är trevliga båda två (hehe, svenskt svar nummer ett :P). Visst, jag är inte så bra på att vara social, jag hoppas folk har översyn med det, men det är ändå kul att få chans att träffa folk, även fast jag mest bara lyssnar. Det gör mig glad. :D



Igår så gjorde jag äppelkaka, och det gjorde jag idag med, eftersom jag hade smet över i kylskåpet. (Hade ställt in den där för att den inte skulle svälla...och glömt den!) Men, två kakor betyder mera att frysa in. :) Och äta såklart. Jag gillar äppelkakor...Nej. Jag är helt jäkla GALEN i det...en äppelkaksmoffare är det vad jag är(hmm, vilket knäppt blogginlägg det här blev :P).



Tror jag ska sluta nu, inte jag spårar ut alldeles för mycket med min sinnesjuka humor. Ni får ha det bäst idag och imorgon. Själv har jag Framtidsdag. :D

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!