Musik: Nordman - Mitt i en Korsväg

Jag har nog alltid gillat Nordman, och jag blev så glad när jag fick se dem på scen, ja det var väl ett par år sen, men riktigt härligt var det. Nog en av de bättre konserter jag varit på, alla sjöng med i alla sånger, och ingen ville gå därifrån när det var slut. Jag och en kompis hade klättrat upp på en stillastående karusell i närheten, och där satt vi och sjöng, och skrattade och hade det riktigt kul. Skulle faktiskt säga att Nordman nog är ett av de bättre musikgrupperna från Sverige. Den här sången är från 2009, jag älskar videon också. :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!