Vart tog STELLA vägen?

Varning. Om du inte är miljövetarstudent kommer du nog inte fatta detta!

Kom till skolan, glad i hågen och tänkte "Ja, äntligen så kommer jag få lägga upp och finputsa min kära synopsis till A-uppsatsen". Kom in i den fina datasalen i Bomull. Den med den makalösa utsikten på vattenfallen och tänkte rita upp mitt system i STELLA. När datorn var igång, så upptäckte jag att STELLA inte stod någonstans att finna? Den kan väl inte ha försvunnit? Jag genomförde en omfattande sökning efter STELLA, men nepp, den är borta. Puts väck!

Medan vattnet fortsätter och rinna här utanför, och systemmodellen ritas upp i paint, sitter jag här och filosoferar. Vart tog STELLA vägen?

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!