2 Februari - Vackert Väder kräver Fina Kläder



Köpte denna på Indiskas REA-rean idag efter skolan. Så fick den helt superbilligt, och jag gillar den skarpt. :) Samt att min vintergarderob inte är så där jättestor, så då är det skönt att införskaffa nya kläder. Då jag absolut inte följer modet heller (kul att kolla på, men jag kör min egna stil), så kan jag återanvända denna igen, och igen. :)


Vackert väder hade vi här idag. Men väldigt väldigt varmt, jag svettades i min vinterjacka.

Men annars då? Vad gör jag egentligen på dagarna förutom gnäller till alla att jag är trött? Blir ju mest plugg just nu, då vi börjat en ny kurs (för er som typ missat det, så är det systemanalys). Har också sökt jobb på SMHI, hihi. Och Kolmården. Vilka skillnad va? Så då får vi se om jag blir en vädernisse eller rensa-skit-mata-djur-tjej i sommar. Jag hoppas mest på det senare av någon anledning. Kanske mest för att jag gillar att vara utomhus. :) Kanske slänger in en ansökan till Eskilstunas Zoo också, inte för att jag någonsin fått ett jobb där, men det är ju bara nån timme med tåget dit.

Förutom det, så går jag gärna ut med min kära vovve. I ur och skur. Idag så var det fint väder, till min vovves stora glädje. Jag så föredrar jag regn. Mycket regn, eller lite regn, det spelar ingen roll, jag vill bara ha stora härliga droppar som faller ner från skyn. Men jag tröstade mig med att fota litegranna. Bilderna blir så mycket bättre i solsken. :P



Men nu ska jag återigen njuta av lite serier, håller på och ser om säsong 4 av Criminal Minds.

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!