Somrigt! Jag vill vara fin!



Lyssna på den låten. Tack, eller hur, visst är den så himla glad när man hör den? Jag blir det i vart fall, och så himla kreativ så blev jag, att jag genast satte igång att mixtra med turkost och vitt i nya klädutstyrslar. Mycket blommor också, då jag längtar efter sommar...visst, älskar vintern, men den här låten fick mig att längta efter sol, bad och härligt kall glass. Mina solglasögon också, har väl 5-10 par liggandes här hemma. Men här är vad jag kom på i stundens hetta. Clownigt turkost/vitt som påminner mig om härligt kall glass med vanilj och päronsmak. :D

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!