Långsamt blir mitt hem fint



Köpte nya saker till min lägenhet idag, eftersom jag ändå var på stan. Hittade en jättefin klädhängare som monterades på min sovrumsdörr, och en jättefin gigantisk burk. Båda från Lagerhaus.



Sen så har jag också köpt en jättefin klänning från HM, i min favoritfärg gul. (Härligt solgul som får mig att tänka på vår.) Detta blir nog det sista jag köper den här månaden, som inte är mat. Eller ska åtminstone försöka med det. :P Önska mig lycka till.



Men måste sluta nu, jag ska se Anne Hathaway filmer nu. :D

1 kommentarer:

Unknown 14 februari 2011 kl. 06:23  

Om du mår bra och handla.. Gör det.. =) Förresten klänningen var jättefin =D

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!