Tenta imorgon

Japp, skriva skriva skriva, i en liten sal 7 våningar upp. Jag ser inte fram emot det! Inte för att jag inte kan ämnet, för det kan jag, men det känns bara...tråkigt. Jag tycker inte att man kan bedöma ens kunskaper utifrån ett prov, men nu är det som det är. Tur att vi bara har en enda tenta på 3 år. Fast, var de tvungna att lägga den typ aptidigt på morgonen. Klockan 8, då är jag inte vaken...de som har basgruppmöten med mig vid tiotiden kan nog intyga det också. Jag är en nattmänniska fullt ut.


Att ligga i sängen och gosa med vovven är en LÅNGT mycket bättre sak att göra vid åttatiden.

Det är tur att jag har min egen hejarklack som säger att allt går bra och att jag kommer överleva dagen, även fast min cyniska sida säger "Klockan åtta på morgonen? Ha, glöm och dröm!"

Men, i vart fall, ska sova. Klockan åtta betyder att jag måste upp TIDIGT!
Ha det!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!