Usch, jobbiga Sanna gick till final igen

Då jag är så jäkla trött (är sjuk) just nu, så jag roade mig med att se på deltävlingarna till Melodifestivalen...Nej, jag avskyr verkligen årets låtar. Som gammal Brollediggare så höll jag på honom, men den här sången var helt....SUGIGT! Brolle snälla, vart är Heartbreak City och Watching the Stars? Nej usch. Och tyvärr så gick han till final, med Sanna som suger, precis som vanligt.

Den enda sången jag gillade, var The Moniker...lite franskt stuk på det, samt att sångaren inte är så dålig. Han gick till andra chansen. Sången nedan är en annan av hans låtar, rätt så bra. :)



Men, nu ska jag försöka plugga. Har en hektiskt vecka framför mig. Ha det!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!