Finsittning - Bilder

Bilderna från finsittningen i fredags. Jättekul var det, och god mat. I vart fall den vegetariska. :P Dock så var jag inte så glad, jag vet inte, det kanske märktes. Men det blir väl säkert bättre nån gång. Man kan ju inte deppa i en hel evighet, eller hur?



Bella. Jag tyckte hon hade på sig en jättefin klänning, silvrig och fin. :)



Simon i klassen. Det var inte så många killar där, så det passade sig att fota de som fanns. (Nej, inget flörtande här! Jag har min kille :P)



Jag och Kristin vid bordet. Usch, har alltid knäppa ansiktsuttryck. :P



Emma, som blev klar med sina kläder på 40 min. Woosha!



Deniz och Kristin. Söta tillsammans. :)

Nu, de senaste dagarna så har jag lagt full fokus på mig själv. Undvikit människor, förutom den närmsta familjen, eftersom jag måste verkligen få i ordning mina nerver. De är bättre nu i vart fall, men jag vet att en olycka sällan kommer ensam. Eller så är jag bara pessimistisk. Jaja skitsamma, den som lever får se vad som händer.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!