Herr-går-man...eller inte


Har varit och är sjuk, och sen så skriver jag min A-uppsats också och det är därför jag varit så inaktiv här på bloggen. Inte haft tid att skriva så mycket, tyvärr. Men oj vad de har hänt mycket, så många stora saker att jag gör en liten lista.

1) Min första kompis fick bebis, en liten Loke kom till världen, grattis till er.
2) Jag har också bokat tid för min och Pojkvännens vigsel. Och visat familjen min klänning...det blev nästan ett paparazzitillfälle då alla i familjen drog fram sina kameror. :P Nämnde jag att i våran familj så är vi fotogalningar?
3) Var på akuten i tisdags...för en rutinprovtagning...hmm lite skumt att de skickar mig till akuten då.

Med andra ord, ett helt vanligt liv, med trafikskyltar och glass. Men visst, varje tillfälle i livet är ju inte en Herr-gå-man tillfälle, där man stannar, kollar åt båda sidorna och sen drar vidare i livet, utan snarare är det så att man blint rusar ut, och hoppas på det bästa. De tre ovannämnda sakerna är detta blint rusande ut...inget man gör logiskt och rutinerat.

Men måste dra nu, till skolan igen. Ses!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!