Påskpyntat

Haft min pojkvän här ett par dagar, och då inte hunnit skriva så mycket här. Då jag också fick ett sista minuten uppdrag att göra en annons så hann jag inte göra det igår heller. Men här är i vartfall några bilder på vad jag har gjort de här dagarna, påskpyntat tillsammans med Pojkvännen. :) Jag blev också förvånad när jag fick veta att påskris inte finns i England, ja kanske förutom hos migrerade svenskars hem. Och det som är så fint. Får väl försöka få folk där borta att börja använda påskris med. :)




Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!