Måltidsdags



Söta bebisar.. eller ja, Ådi börjar bli surig gubbe nu, men söt är han fortfarande. Jag försöker verkligen lära Tequila att bli en bra vovve, men det känns som hon blev försummad av sina förra ägare. Tråkigt det där när det händer. Men jag tänker se till att det blir bättre, att hon blir en bättre vovve. Och ja, vi är på god väg, hon kissar inne mindre nu, fast hon åt upp några saker för mig idag. Men förmodligen så blir det sista gången.

Jag hade tänkt lägga upp några andra bilder här, som berörde mina tidigare inlägg om dueller, men ärligt talat, jag mår inte så bra just nu, så de inläggen får ni se en annan dag. Kanske imorgon?

1 kommentarer:

Unknown 6 april 2011 kl. 23:26  

Du gör ett "hästjobb".. =) Rider du hem det här så kan du verkligen klappa dig på axeln och säga det till dig själv. Du har kort om tid att skapa goda vanor till din lilla vovve och det är aptufft och som du säger.. Hon har blivit försummad en tid och inte fått lära sig nåt.. =/

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!