Pojkvännen har åkt!


Usch vad jobbigt att han är borta. Jag grät när han åkte...skitjobbigt faktiskt. Våra sista timmar tillsammans så gick vi runt på stan och åt på resturang och var på ett café (vi fick gratis te och kaka!!!! WII!!!), för att verkligen kunna njuta av varandras sällskap medan vi ännu kunde det. Vi var också och handlade lite småsaker, bland annat det lila parasollet som Pojkvännen poserar så fint med.



Stiligt värre. Men i vart fall, tillbaka till ämnet, det här suger. Det är inte rättvist att man ska bo så långt i från varandra, och få träffa varandra så sällan. Blää säger jag bara. Det här är den sista bilden jag tog på honom, precis innan han gick på bussen till flygplatsen, och det är nog min bästa.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!