Vår i både kläder och hår


När det är vår ute och fåglarna börjar sjunga, så vill jag gärna också visa det i mina kläder, eftersom jag verkligen (!) älskar vår. Idag så såg jag ut så här, med, klädd i grönt, gult och småblommigt, precis som våran vår. :)


Skorna är från Myrornas men är ursprungligen från Åhlens. Mina blommiga strumpbyxor är från HM och det är också kjolen, som egentligen är ett linne.



Tröjan var en julklapp och den har jag haft sen jag var 14-15 år...man kan faktiskt hitta fina saker längst in i garderoben!



Hatten är från HM och broschen är från Myrornas. Jag stormtrivdes i dessa kläder tillsammans. :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!