Min väg till skolan



Här går jag nästan varje dag. Visst är det fint? :) Jag blir faktiskt väldigt glad när jag promenerar kring skolområdet, vilket är bra i tider som dessa (när man är deppo). Idag så hade vi en sådan där tråkig seminarium som faktiskt blev roligare i mitt huvud då jag låtsades att alla grupper var kombattanter i en duell. Våran handledare fick vara den som skriker ut allting, och av någon anledning så gav jag henne en djup basröst:
På ena sidan så har vi grupp A, som nu ska presentera sitt arbete. På andra sidan, i rött, så finner vi grupp B, som kommer ge intressant kritik till presentationen. Låt duellen börja!

Ibland så är mitt huvud roligare än verkliga livet.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!