Labb = Störtkul


Ja, förutom att våra labbhandledare inte är så bra. Men jag älskar labb, det är det absolut roligaste vi kan göra i skolan. Mera mera sånt tack! Nu och en månad framåt, så ska vi göra en ny hydrokemisk analys, och den plats min grupp ska undersöka är en återvinningscentral i Finspång. Vi blev den enda gruppen som var tvungna att åka dit, så lite otur i turen. Jag hade hellre valt ett ställe här i Norrköping, då det tar en timme med buss till Finspång. Plus att det är dyrt, en hundring fram och tillbaka...nja, nej tack. Oki, ska sluta klaga om det. Men det hade varit bättre med Norrköping.

Nu ska jag ut med vovvarna, och sedan, tillbaka till skolan. :)

Bilder: Dexter

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!