Liten shoppingtur idag på loppmarknader

Jag verkligen ÄLSKAR loppmarknader. På en loppmarknad så kan man hitta saker som får ens hjärta att börja slå hårt och väcka ett ha-begär som man aldrig förr har känt för en sak. Och när man kollar på prislappen så svimmar man inte utan man har lätt råd med det. Och det allra bästa är att det är stor chans att sakerna du har hittat är unikt. De föremålen har en historia och en karaktär som nya massproducerade saker bara inte har!

Idag så gick jag omkring på tre olika loppisar och letade efter något vackert och unikt. Tyvärr så fanns det inte så mycket kläder på de här loppmarknaderna men jag hittade 4 koboltblåa glas, jättefina och för bara tre kronor styck. De kommer nog bli bra ljusstakar. :)



Jag hittade också en jättefin neongul scarf och som de som känner mig vet så är jag svag för den färgen. Dock så köpte jag inte scarfen...ångrar mig lite grann nu. Om den finns kvar imorgon så kommer jag Defintivt att köpa den! :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!