Oj oj. Jag ska till England :D

Oj satt just och räknade dagarna...är bara 20 dar kvar tills jag sticker till London. Vad man längtar. Jag har ju flera skäl att vilja åka dit. Det är ju Europa's huvudstad och den börjar också göra sig känd som en av de stora modestäderna. Bara själv gatumodet är ju helt fantastiskt! :D Se själv på bilderna nedan!







Alla bilder är tagna härifrån



Vad jag har hört så trängs där alla stilar och sorter...och jag bara längtar. Det är ju också en viktig historisk stad och folk som känner mig vet verkligen vilken historienörd jag är :P hehe.

Självklart så kommer jag passa på att handla där. Ska kolla runt på vintagesaker och sånt. Tydligen så finns det jätte (JÄTTE) stora vintagebutiker där och då självklart måste man gå dit och hitta något unikt.

Kommer ta massvis med bilder också! :D

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!