Tips på tävling!


Tjo igen allihopa! Har inte skrivit på ett par dar eftersom jag har varit upptagen med att flytta. Pust! Det är verkligen jobbigt värre men snart så kan jag säga att jag är stolt ägare av en lägenhet. Köket är jättefint gjort i svart/vitt med trädetaljer. Helt nyrenoverat också. Men vardagsrummet måste fixas till lite. Röda trasiga tapeter är helt enkelt inte min grej. Vill ha det lite mer luftigt med en liten vårkänsla. Grått/grönt passar väl bra då? Känns verkligen att man kan få vara kreativ nu. Vad glad man blir va? :D


Men men, dags att prata lite skönhet nu. Jag har hittat en helt underbar serie produkter för håret. Biolage heter dem. Det som är bra med dessa produkter är att de är naturliga och verkligen hjälper till att få ett snyggt hår. Jättebra för alla som precis som jag inte gillar dessa torra kemikalierbomber som säljs i de flesta affärer.








Om ni är mer intresserade av Biolage så finns deras hemsida här
Sidan är dock engelsk!
De ger också bra tips för olika frisyrer :)

Efter ha surrat runt litegrann på nätet så hittade jag också en tävling där man kan vinna Biolage produkter och det är ju jättebra ifall man är en lyckosam person och inte vill köpa. Så, allihopa, jag rekommenderar er verkligen att gå och vinn den där tävlingen nu! Shoo! :P

Självklart så kommer jag också att tävla :D

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!