20 Januari - SNÖ (och läkarbesök, heminredning, fest)

Äntligen! Mera snö...YAY! Jag vill inte ha töväder nu i januari, det ska vara kallt och vitt och isigt och helt underbart (vartfall när det är JANUARI!). Tövädret kan gärna komma tillbaka när jag fyller år dock. Så jag blev så glad när jag gick hem från festen jag var på ikväll och märkte att det snöade. Vilket glädje att få se stora vita flingor dalla ner från himlen.



Festen idag var också mycket trevlig, lärde känna en drös av klasskamraterna bättre, vilket var kul. Var ju nervös innan då jag bara kände Johan egentligen, men allting gick väldigt bra, ingen av dem var elaka mot lilla mig. :)

Innan, på grund av nervositeten, så satt jag och försökte få mitt hem att bli mera mig. Jag är glad att allting går i gråskala här också, vilket betyder att jag inte behöver måla om, och mina knallgröna kuddar passar perfekt in. Satte också upp två av mina tavlor, en av en Eskilstunakonstnär (som jag glömt namnet på :P) samt min karta från 1700-talet.



I förmiddags så var jag hos läkaren också, dock inte för min Cholesteatom, utan för PCOS. Jag gick dit för att rådfråga om medicinering då det inte funkar att jag är borta från skolan varje månad...jobbigt att jag blir så utslagen av mens. När jag var där, så passade jag på att fråga vad det berodde på, och tydligen så kommer en del av mitt blod in till äggstockarna, vilket gör att jag får så ont..aj säger jag bara.

Men, nu är det snart dags för att gå och sova. Jag ska upp tidigt imorgon och göra saker med mamma. :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!