Systemanalys är faktiskt kul...



...men inte när man har fått en våldsam huvudvärk. Som med mig idag. Jag ville bara gå hem och sova igen, men självklart så hade vi en lång skoldag då. Men det var rätt så roligt ändå. Vi fick sitta och peta på olika diagram och rita diagram i ett program som hette STELLA. Jättekul faktiskt, och lite av en utmaning då våran guide inte var så bra, och saknade lite meningar här och där. Men allting gick bra och bilden här ovan är ett av de fina bilder jag ritade upp, jag känner mig så stolt. :P

Med lite mera övning så kommer jag nog bli en riktig mästare på systemanalys. Vi ska ju hålla på med det hela våren så. :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!