Klagovisan!

Jag mår skit. Fy fan alltså. Det värkar i mina öron, jag är yr hela tiden just nu och jag är så jäkla rädd att Cholesteatom har brutit ut igen. Det känns som det. Och som om det är nog med det, jag saknar min pojkvän så mycket, plus att det är som vanligt strul i skolan. Fast det löser sig nog...ska till doktorn igen den tjugonde, och sen får jag ringa min andra doktor i Uppsala..jag hoppas verkligen det INTE är vad jag misstänker.

Oki, klagovisan är över. Skriver om England i nästa inlägg. :P

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!