Hur var det i London? BRA!

Mestadels i vart fall. Måste be min läkare kolla så att Cholesteatom inte brutit ut igen då jag uppvisar alla symptom för det, yrsel och smärta osv. Men, nej, inga klagomål här.

Min resa till London denna gång var helt enkelt skitbra. :D Jag verkligen stortrivs i min pojkväns sällskap, och faktiskt, så trivs jag i London med. Enda saken jag klagar på är att det är för varmt. Hehe, jag svettas faktiskt där. Jag hade tänkt ladda upp bilder därifrån, men såklart så har jag lyckats med konststycket att packa ner kamerakabeln. Lätt att hitta....eller inte. :P Men så fort jag hittar kabeljäkeln så ska ni få se bilderna. :D Också på de presenter jag fick, då vi hade en minijul tillsammans, pojkvännen och jag. Med gran och allt! :D

Hmm, inte skriva för mycket om pojkvännen nu...eh, detta går inte så bra utan bilder. Jaja, men det var riktigt kul och annorlunda och väldigt väldigt engelskt tyckte jag. :P Fick smaka massa konstiga engelska maträtter som pudding...vilket jag inte gillade. Och något annat jag inte kommer ihåg namnet på. Och så fick jag se hur det firas nyår/födelsedagar nere i söder. Det var rätt så kul. :)
Nepp, jag tror att jag återkommer med bilder istället. Nu ska jag göra mig själv lite te och ha lite choklad att äta, samt se på någon film. Ha det bra!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!